Ohromná produktivita a rastúci úspech poháňajú Justina K Broadricka a jeho (dnes) hlavný projekt JESU k neustálemu vydávaniu nových titulov. Raritné EP „Sun Down/Sun Rise“ naštartovalo na prelome rokov sériu, do ktorej sa postupne zaradila dlhohrajúca doska „Conqueror“, vinylový split s ELUVIUM, EP-čko „Lifeline“ a zbierka toho, čo vypadlo zo zaprášených šuflíkov – „Pale Sketches“.
Vydané čisto v vo vlastnej réžii, „Pale Sketches“ zachycuje kostru skladieb JESU tak, ako vznikajú v Broadrickovej hlave a laptope. Trefne nazvaná zbierka „vyblednutých skíc“, datovaných medzi roky 2000 a 2007, sa nesie na vlne zasnenej triphopovej nálady s prevládajúcimi „ľahkými“ elektronickými aranžami. Úvodná „Don’t Dream It“ (názvu neverte!) z opakovaným motívom „don’t dream it – be it“ vypožičaným z „The Rocky Horror Picture Show“ je jednoznačne najlepšou piesňou z kolekcie. Hojdavý spev a chemické bicie sú v druhej polovici doplnené rozmazanými gitarovými riffmi; dokopy to všetko tvorí kompletnú skladbu, ktorá možno načrtáva, kam by sa „regulárna“ tvorba JESU mohla uberať.
Fakt, že „Pale Sketches“ je kompiláciou skladieb, ktoré sa z rozličných dôvodov nedostali na radové albumy JESU, je bohužiaľ cítiť. Po výraznej dvojke „Can I Go Now“ (opäť zahalenej vo výraznom elektronickom opare) je skutočne „hotových“ piesní pomenej – nezriedka ide len o nápady, zahalené do úsporného kabáta pre jednu gitaru a laptopovú rytmiku. V konečnom dôsledku je druhá polovica „Pale Sketches“ viac hudbou, len tak plynúcou pri uvoľnenom relaxe, než určenou na ozaj sústredené počúvanie – aj kvôli tomu, že silné slogany, ktoré Justin K Broadrick vždy dokázal prepašovať do svojich až naivne jednoduchých textov, vo väčšine skladieb chýbajú.
Na druhej strane však album úspešne pokračuje v Broadrickovej snahe ukázať, že je možné jeden (vždy rozpoznateľný) autorský rukopis aplikovať v štýloch v širokom rozpätí od hučiaceho, valivého metalu cez krehký, takmer shoegazerský alternatívny rock až po mašinkársky triphop. JESU je ďalším experimentom z Broadrickovho širokého a rozmanitého portfólia a napriek istej repetitívnosti ešte nebol jeho potenciál vyčerpaný.